Kako do gosta

Sve tajne digitalnog marketinga u turizmu

Datum: 10. svibnja 2017. | Lokacija: Kongresni centar FORUM Zagreb

Naučite kako iskoristiti društvene mreže da biste povećali svoju vidljivost i ostvarili komunikaciju s postojećim i potencijalnim gostima. Pridružite nam se na seminaru i naučite kako uspješno planirati, promovirati i prodavati turističke usluge i/ili kapacitete.

 

Zašto prisustvovati seminaru

Seminar se održava u manjoj grupi (max. 30 osoba) te omogućuje individualniji pristup svakom polazniku. Putem interaktivnog treninga i primjera iz prakse, naučite sve tajne digitalnog marketinga i prezentirajte se svojoj ciljnoj grupi.

 
Kome je namijenjen

Seminar Kako do gosta? namijenjen je privatnim iznajmljivačima, vlasnicima obiteljskih hotela, hostela, voditeljima marketinga hotela i hotelskih lanaca, turističkim agencijama, menadžerima prodaje i svima onima koji se žele kvalitetno online predstaviti cijelom tržištu potencijalnih gostiju.

*Napomena: seminari će se održati ukoliko bude dovoljno prijavljenih polaznika.

 

Cijene seminara:

RANI POPUST - do 18. travnja 2017.                                       995 kn + PDV

PUNA CIJENA - nakon 18. travnja 2017.                               1,495 kn + PDV

Za troje ili više sudionika iz iste organizacije postoji dodatni popust koji iznosi 20% za treću i svaku dodatnu osobu koja se prijavi iz iste organizacije. Registracijom za dva ili više seminara za svaki sljedeći ostvarujete 10% popusta.

 

AKCIJA 1+1 GRATIS
Pri prijavi na seminar do petka, 5. svibnja, i kupnji jedne kotizacije DRUGU DOBIVATE NA POKLON (za isti seminar). Nemojte propustiti ovu priliku i uštedite više od 740 kn. Požurite, broj mjesta je ograničen. 

 

Brošura Best Stay seminara

 

 

Kako bi preuzeli brošuru seminara kontaktirajte Andreu na andrea@proper.com.hr ili na +385 99 830 5134 .


Program

Trendovi u online oglašavanju u turizmu u 2017.

Kako osmisliti online prisutnost svog apartmana, hotela ili usluge koju pružate?

Iskoristite prednosti weba i društvenih mreža za zadržavanje postojećih i privlačenje novih gostiju.

Što uključuje digitalni (online) nastup - od weba i sadržaja do društvenih mreža i oglašavanja?

Kako se planira i/ili optimizira web stranica?

Vrste i formati sadržaja koji u turističkoj promociji donose najbolje rezultate.

Kako odabrati optimalnu društvenu mrežu za promociju i prodaju u turizmu?

Pravila i zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama.

Kako kvalitetno iskoristiti mogućnosti AdWords programa?

Oglašavanje na društvenim mrežama i Google AdWords platformi.

Kako izraditi kvalitetan profil na booking portalima?

Primjeri iz prakse uspješnih apartmana, hotela i hostela.

Napravite svoj plan za put do gosta kroz sljedećih par dana, par tjedana i mjesec dana.


Ispunite obrazac u nastavku kako biste se registrirali za seminar i primili predračun.

Govornik

Ana Penović

Ana Penović

suvlasnica, Jasno i Glasno d.o.o. linkedin.com/in/apenovic/

Produkcija Konferencija

Event Savjetovanje

Istraživanje tržišta

Digitalne event usluge