Kako koristiti društvene medije za događaje

Društveni mediji sada su važniji nego ikada. Oni pomažu nama organizatorima događaja i marketing menadžerima širiti informacije o događajima i susretima, komunicirati sa sudionicima, dobiti ključne povratne informacije, pa čak i stvoriti dugoročni angažman s našom ciljanom publikom (što je bilo uistinu teže u mračnom razdoblju prije društevnih medija!). 

A sada pređimo ravno na to kako zaista iskoristit društvene medije - savjete koje smo sastavili o kosištenju društvenih medija prije, za vrijeme i nakon događaja pročitajte na engleskoj verziji stanice, ovdje

7910370882_39d180fb66_z.jpg

Izvor slike: Jason Howie

Izvor "slider" slike: Jim Larrison


Vrati se na objave

Produkcija Konferencija

Event Savjetovanje

Istraživanje tržišta

Digitalne event usluge

This site uses the so-called cookies to ensure better user experience and functionality. By using our site you agree to using cookies. Learn more about cookies.

I AGREE