Kako organizirati webinar

Zašto biste pokrenuli webinar ili online seminar? 

Svijet je krenuo dalje od zatamljene dvorane bez prirodnog svijetla, buljenja u jednog ili više govornika na pozornici, do gledanja, slušanja i komentiranja sadržaja te raspravljanja ispred vlastitog laptopa, tableta ili smartphone-a! Je li to bolje ili lošije od "normalnih", "fizičkih" konferencija i seminara? 
Opet, sve ovisi o tome kako se to radi. Mogla biti to još jedna dosadna 
PowerPoint prezentacija koju ćete isključiti nakon 3 sekunde, ili moglo bi to biti i dobro novo iskustvo koje ćete ponovno gledati "on-demand" kao što činite sa svojim omiljenim TV programima!

 

Praktički možete biti bilo gdje na svijetu da bi sudjelovali u webinaru. Naglasak je ovdje na sadržaj same konferencije ili događaja - iako još uvijek postojia snažno uvjerenje u industriji događaja (kao i u bilo kojoj drugoj) da se najbolje stvaranje poslovnih kontakata jednostavno čini na događajima koji se odvijaju negdje fizički, nego na internetu.

Webinari mogu funkcionirati vrlo efikasno za neke događaje, a za druge ne. Na primjer, u hitnoj situaciji u kojoj morate brzo predstaviti i distribuirati sadržaje s publikom kojoj je taj sadržaj potreban, ili za sastanak / raspravu gdje je ciljna publika geografski raspršena - webinar bi mogao biti upravo to rješenje koje tražite. 

Ostatak članka o tome kako Vama webinar može pridonijeti pročitajte na engleskoj verziji stranice, ovdje

 

Izvor "slider" slike: Jim Larrison


Vrati se na objave

Produkcija Konferencija

Event Savjetovanje

Istraživanje tržišta

Digitalne event usluge

This site uses the so-called cookies to ensure better user experience and functionality. By using our site you agree to using cookies. Learn more about cookies.

I AGREE