Produkcija virtualne konferencije "Pharma Virtual Sales & Marketing Summit"

Proizvodnja virtualnog događaja za "Pharma Virtual Sales & Marketing Summit"

Stvaranje novog jednodnevnog virtualnog (online) događaja

Ovo je bio uistinu međunarodni online događaj koji je producirala direktorica Anja dok je radila za Informa Virtual Business Communications (također poznat kao Online Congress, sa sjedištem u Münchenu, Njemačka). Međunarodni govornici su bili pozvani i uvjereni o formatu "online događaja". Na kraju, govornici su sudjelovali putem interneta iz SAD-a, Singapura i Danske, nekoliko govornika je prezentiralo iz studija u Londonu, s timom za podršku online platforme događaja i tehnologije u Münchenu.

Govornici iz vrhunskih farmaceutskih tvrtki, kao što su  Pfizer , Novo Nordisk i Abbott, podijelili su s publikom svoje najnovije projekte i uvide. Povratne informacije od publike (koja je sudjelovala svojim pitanjima i komentarima preko interneta) bile su vrlo pozitivne - glavni razlozi za to su jednostavnost pristupa i nepotrebnost putovanja, te korist od neusporedivog učenja na međunarodnom nivou.

Ovaj online događaj imao je 9 prezentacija kombinirajući snimke uživo i unaprijed snimljena video i audio web-emitiranja, uz pitanja i odgovore uživo. Pogledajte finalne statistike samog događaja:

  • Ukupan broj registriranih: 462
  • Prosječno vrijeme posjeta događaja: 01:46:53
  • 51% sudionika gledalo je svih 9 prezentacija
  • 66% publike bili su šefovi odjela, menadžeri i viši suradnici
  • Sudionici iz više od 30 zemalja
  • Pristup online platformi bio je omogućen do 3 mjeseca nakon događaja uživo

 

Programme on demand

 

Za više informacija i izvore slika kliknite ovdje .

Izvor "slider" slke: Jim Larrison


Vrati se na objave

Produkcija Konferencija

Event Savjetovanje

Istraživanje tržišta

Digitalne event usluge

This site uses the so-called cookies to ensure better user experience and functionality. By using our site you agree to using cookies. Learn more about cookies.

I AGREE